پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

مبارکی: به فوتبال اروپا آمدم تا پیشرفت کنم و مورد توجه تیم ملی قرار بگیرم

  • کد خبر: ۲۱۷۶۲۳
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
مبارکی: به فوتبال اروپا آمدم تا پیشرفت کنم و مورد توجه تیم ملی قرار بگیرم
لژیونر فوتبال ایران قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

گزارش آگهی

علی مبارکی در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص حضور در تیم‌های لیگ برتر ایران اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات شایعه زیاد است و من برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران ندارم. پیشنهاد اروپایی دارم و بزودی قراردادم را نهایی می‌کنم. اگر بازیکن بخواهد پیشرفت کند باید سختی‌ها را به جان بخرد.

وی افزود: تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بدنم در فرم ایده آل باقی بماند و با بهترین شرایط راهی فوتبال اروپا شوم. خداراشکر همه چیز خوب است و کارهایم نهایی شده و تنها یک امضا تا بستن قرارداد فاصله دارم.

لژیونر فوتبال ایران ضمن ابراز امیدواری برای پشت سر گذاشتن یک فصل خوب فوتبالی گفت: برنامه‌های زیادی دارم و امیدوارم خدا کمک کند تا بدون مصدومیت و به دور از حواشی کارم را در فوتبال اروپا پیش ببرم. من خیلی در این فوتبال زحمت کشیدم، اما هنوز به حقم نرسیده ام ولی این موضوع ذره‌ای انگیزه من را کم نمی‌کند.

مبارکی: به فوتبال اروپا آمدم تا پیشرفت کنم و مورد توجه تیم ملی قرار بگیرم

مبارکی ادامه داد: دنبال حضور در تیم ملی بزرگسالان هستم. در فوتبال ایران هافبک دفاعی خوب زیاد داریم، اما سبک بازی من طوری است که صد در صد توانم را داخل زمین میگذارم و برای موفقیت تیم خودم را فدا می‌کنم. هافبک دفاعی باید در اختیار تیم باشد و من هم به خاطر همین موضوع در لیگ جمهوری آذربایجان جزو تیم منتخب بودم.

وی درباره اینکه پیشنهاد از لیگ ایران داشته یا خیر، تصریح کرد: بله پیشنهاد داشتم، اما همانطور که گفتم اولویتم ادامه فوتبال در اروپاست. هیچ بازیکنی بدش نمی‌آید در تیم‌های پرطرفدار بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، اما نمی‌خواهم با یک تصمیم احساسی آینده فوتبالی خود را خراب کنم.

مبارکی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی نمی‌خواهم روی شایعات مانور دهم فقط این را می‌گویم که اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد قسمت باشد به فوتبال ترکیه می‌روم. تمام کار‌ها انجام شده و بزودی این قرارداد نهایی می‌شود و پس از آن درباره ریز مسائل توضیح می‌دهم.

صفحه اینستاگرام علی مبارکی: Alimobarki6@

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->